fbpx
CX Masterclass by Shaun Smith + VIP-brunssi (1 pv)
Shirute järjestää nyt koulutuksen:

CX Masterclass by Shaun Smith + VIP-brunssi (1 pv)

EUR

24.01.2017, Hotel Clarion, Helsinki Tyynenmerenkatu 2, Helsinki 9 tammikuun, 2017 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu

CX Masterclass tarjoaa keinot, joilla asiakaskokemus nostetaan seuraavalle tasolle – kokemusten ’manageerauksesta’ niiden täydelliseen uudistamiseen ja innovoimiseen. Tämä koko päivän valmennus perustuu Andy Milliganin ja Shaun Smithin uusimpaan myyntimenestyskirjaan ‘On Purpose’. Se esittelee miksi ja miten rohkeat brändit muuttavat markkinoita, joilla ne toimivat.

Olet mahdollisesti johtanut brändäys- tai asiakaskokemushankkeita omassa organisaatiossasi tai osallistunut sellaisiin. Tuntuuko sinusta siltä, että asiat etenevät liian hitaasti, et saa ihmisiä mukaan, on vaikea päättää mistä aloittaa tai mihin investoida, tai onko kanavat ylittävän asiakaskokemuksen suunnittelu osoittautunut haasteelliseksi? Kenties innostus on organisaatiossasi jo laantumassa, strategia ei innosta henkilökuntaa, tai ette vain jostain muusta syystä ole päässeet niihin tuloksiin, joita odotitte? Tai ehkä ette ole vielä edes aloittaneet ja haluatte tehdä asiat heti oikein onnistuaksenne ensimmäisellä kerralla. Kuulostaako tutulta?

Tämä erittäin intensiivinen valmennus perustuu lukuisiin esimerkkitapauksiin maailmalta. Niiden avulla opit pääperiaatteet, jotta osaat soveltaa niitä käytäntöön omassa tilanteessasi, fasilitaattorimme ohjeistamana.

On Purpose kuvaa kahdeksan käytäntöä, jotka ovat onnistumisen ytimessä. Ne kertovat niiden brändien toimintatavoista, jotka tällä hetkellä muuttavat omia markkinoitaan luomalla merkityksellisiä ja ylivertaisia asiakaskokemuksia. Tällaisia brändejä ovat esimerkiksi Burberry, Zappos ja Lego.

Oppimismenetelmät
Haluatko tietää
, miten mm. sellaiset brändit kuin Virgin, Nissan, citizenM, Burberry, giffgaff, Liberty Global tai Premier Inn ovat onnistuneet? Osallistu valmennukseen kuullaksesi lisää.

Valmennuksessa Shaun Smith kertoo tutkimustuloksia best-seller -kirjastaan sekä esittelee tekniikoita, joita hänen yrityksensä Smith+co hyödyntää auttaakseen organisaatioita kehittämään asiakaskokemusten johtamista ja luomaan halutunlaisia kokemuksia asiakaskohtaamisissaan.

CX Masterclass on uusi ja täysin uniikki koulutus. Sen pohjana on Shaun Smithin 30+ vuoden kokemus asiantuntijatehtävissä johtavien kansainvälisten brändien neuvonantajana, hänen auttaessaan näitä suunnittelemaan ja tuottamaan erottuvia kokemuksia. Valmennuksessa saat kullanarvoisia oppeja tutkituista brändeistä ja kuulet parhaat esimerkit brändien ja asiakaskokemuksen innovoinnista maailmalta.

Hyödyt sinulle ja organisaatiollesi
Saat tehokkaan valmennuspäivän täynnä konkreettisia neuvoja ja tiukkaa asiaa:

• Ymmärrä parhaat käytännöt ja toimintamallit, joiden avulla muutat markkinaa ja organisaatiosi asemaa kilpailukentässä
• Opi keinot, joilla saat koko organisaation mukaan asiakaskeskeiseen ajatteluun
• Määrittele aidosti erottuva brändilupaus
• Tarjoa asiakaskokemuksia, jotka ovat täysin erilaisia ja jotka saavat asiakkaasi suosittelemaan ja toimimaan brändisi lähettiläinä
• Luo organisaatiokulttuuri, joka on yhtä erottuva kuin asiakaskokemukset, joita se tarjoaa
• Löydä, rekrytoi ja sitouta työntekijät, jotka omaavat oikean ‘DNA’:n
• Hyödynnä sosiaalista mediaa ja digitaalisen markkinoinnin keinoja luodaksesi brändillesi uskollisen faniyhteisön
• Ymmärrä miten mittaat ja tarjoat arjen asiakaskohtaamisissa jatkuvasti asiakaskokemuksia, jotka luovat positiivista ROI:ta organisaatiollesi.

Suosittelemme, että samasta organisaatiosta osallistuu useita ihmisiä, jotta voitte keskenänne ottaa kantaa ajankohtaisiin kysymyksiin omassa liiketoiminnassanne.

Kenelle koulutus sopii?
Koulutus sopii henkilöille
, joiden vastuualueeseen kuuluu esimerkiksi asiakkuuskokemusten johtaminen, asiakaskohtaamisten parantaminen, asiakasymmärryksen kehittäminen, henkilöstön kehittäminen tai organisaation maineenhallinta:
– Liikevaihdon ja -voiton kasvattamisesta kiinnostunut yritysjohto ja avainhenkilöt
– Asiakkuuskokemusten johtamisesta ja kehittämisestä vastaavat päättäjät ja tekijät
– Asiakkuuksien kehittämisen vastuuhenkilöt
– Kanta-asiakkuusohjelmien vetäjät ja kehityspäälliköt
– Asiakaspalvelutehtävissä toimivat kehittäjät ja päälliköt
– Myynti-, markkinointi- ja tutkimusjohtajat sekä –päälliköt
– Henkilöstön kehittämisen vastuuhenkilöt.


OHJELMA
CX Masterclass on koko päivän valmennus asiakaskokemuksen kehittämisestä kiinnostuneille.

Ohjelmassa mm.
• Johdanto asiakaskokemuksen merkitykseen ja merkitystä tuottavien brändien ominaisuuksiin
• Stand Up – Miksi brändisi on olemassa?
• Stand Out – Miten erottaudut?
• Stand Firm – Kuinka varmistat jatkuvan onnistumisen?
• Miten pääset käytännössä eteenpäin?

VIP-brunssi on tilaisuutesi päästä tapaamaan Shaun Smith henkilökohtaisesti! Kokoonnumme CX Masterclass –valmennuksen jälkeisenä aamupäivänä kuulemaan lisää Shaun Smithin ajatuksia teemalla ’Food for Thought’. Keskustelu aiheen tiimoilta jatkuu brunssin aikana.

Koulutus toteutetaan yhteistyössä Customer Experience Professionals Associationin (CXPA) Suomen CX-ammattilaisten yhteisön ja Klaus K:n kanssa. Valmennus ja VIP-brunssi toteutetaan englannin kielellä. Tapahtumiin ilmoittaudutaan erikseen.

Valmentajat
Shaun Smith
 kuuluu maailman tunnetuimpiin Customer Experience Management -asiantuntijoihin. CX-guruna globaalisti tunnustettu Smith on kirjoittanut aiheesta viisi arvostelumenestyksen saavuttanutta kirjaa, joita pidetään alan perusteoksina.

Smith on yksi kuuluisan Smith+Co -asiakaskokemustoimiston perustajista. Toimisto on neuvonut maailman johtavia brändejä ympäri maailmaa erilaisissa asiakaskokemushankkeissa, auttaen näitä suunnittelemaan, kehittämään ja tuottamaan ylivertaisia asiakaskokemuksia.

Smith on ollut avainasemassa katalysoimassa johdon kiinnostuksen laajentamista taktisista asiakaspalvelun toiminnoista strategisiin asiakaskokemuksen kysymyksiin. Hän on johtanut kansainvälisesti hyödynnettävien asiakaskokemuksen johtamismenetelmien kehittämistä sekä auttanut organisaatioita ympäri maailmaa luomaan houkuttelevia asiakaskokemuksia. Ne ovat edistäneet brändien erottumista ja asiakasuskollisuuden syventämistä. Smithin käytännön kokemus ulottuu viimeisten yli 30 vuoden ajalta organisaatioihin ympäri Eurooppaa, Aasiaa ja Yhdysvaltoja.

Koulutuspaikat:
Hotel Clarion, Jätkäsaari, Tyynenmerenkatu 2, Helsinki (valmennuspäivä)
HUOM!
Hotel Klaus K, Bulevardi 2, Helsinki (VIP-brunssi 25.01.2017)

Aika:
24.01.2017 klo 9-17 ja 25.01.2017 klo 10-12 (VIP-brunssi)

Hinta:
Valmennuksen hinta on 1190 eur (+ alv) / osallistuja. VIP-brunssin hinta on 590 eur (+ alv) / osallistuja. Lisäksi saat Shaun Smithin best-seller teoksen ’On Purpose’ omaksesi tapahtumassa.

Valmennuspäivän hintaan sisältyvät aamiaiset, lounaat ja kahvitarjoilut sekä VIP-tapahtumassa brunssi. Hintoihin lisätään arvonlisävero. Valmennus veloitetaan laskulla ilmoittautumisen jälkeen tai online-palvelussamme.

Peruutusehdot:
Kaksi viikkoa (14 pv) ilmoittautumisen jälkeen tehdyistä peruutuksista perimme 50 % osallistumismaksusta. Kaksi arkipäivää ennen koulutusta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle. Shirute Oy pidättää itsellään oikeuden muutoksiin ja valmennuksen perumiseen, mikäli valmennukseen ei ilmoittaudu tarpeeksi osallistujia. Shirute Oy ei ole vastuullinen peruuntumisesta aiheutuneista kuluista.

Kouluttajan muut kurssit

Samankaltaisia kursseja