Asiakaspäällikön menestyksen avaimet (1/2 pv)
397 euroa /hlö + alv
09.06.2021, Etäkoulutus
Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Myynti , Toiminnan kehittäminen , Vuorovaikutus
397 euroa /hlö + alv
09.06.2021, Etäkoulutus
Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Myynti , Toiminnan kehittäminen , Vuorovaikutus
Menestyksen avaimet asiakkuuksien hoitoon ja kehittämiseen!
Modernissa asiakastyössä korostuu asiakastuntemus ja asiakkuuksien pitkäjänteinen kehittäminen. Korkeapainemyynnin sijaan toimivampaa on syventää asiakassuhdetta tuntemalla asiakkaan tarpeita ja päätöksentekoprosessia. Tuomalla aitoa lisäarvoa asiakkaalle saat laajennettua tai kasvatettua asiakkaan ostoja ja saat hankittua helpommin myös uusia asiakkaita.
Asiakaspäällikkö on usein ensimmäinen linkki asiakkaalle. Asiakas on kuitenkin usein tehnyt taustatyönsä ja uskoo tietävänsä mitä hän tarvitsee. Siksi hän tarvitsee kumppanin, joka osaa oikealla tavalla haastaa ja tarjota uusia näkökulmia. On tiedettävä, milloin on aika kuunnella ja milloin ohjata asiakasta kohti päätöksentekoa ja miten se tehdään ammattimaisesti. Systemaattisuus, selkeä asiakasviesti ja markkinointityökalujen hyödyntäminen auttavat menestystä.
Asiakaspäällikön menestyksen avaimet -valmennuksessa saat kokonaiskuvan ja konkreettisia työkaluja menestyäksesi monipuolisessa tehtävässäsi asiakaspäällikkönä, account managerina tai myyntipäällikkönä.
Tilaisuuden tavoitteena on saada työkaluja ja keinoja asiakkuuksien hoitoon ja kehittämiseen, asiakkaiden ostojen kasvattamiseen ja uusien asiakkaiden saamiseen.
Kenelle
Asiakastyössä, myynnissä, esimiestyössä ja asiakkuuksista vastaavissa asiantuntija- tai asiakaspalvelutehtävissä toimivat henkilöt, joiden työn fokuksena on asiakkuuksien hoito ja myyntityö.
Tämän koulutuksen hyödyt
Puolen päivän etävalmennuksessa saat eväät, joilla menestyt asiakas- ja myyntityössä.
Saat käytännön keinoja asiakkuuksien hoitoon, myyntiin, oman työn suunnitteluun ja tavoitteiden saavuttamiseen kokeneen kouluttajan johdolla.
Kouluttaja
Juha Porkka, MBA, Certified Extended DISC Trainer, on johtamisen ja myynnin asiantuntija. Juhalla on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus valmentamisesta ja muutosprosessien läpiviemisestä pk-yrityksistä pörssiyrityksiin.
Juha on kirjoittanut kirjan Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen ja hän työskentelee perustamassaan Business Performance Finland Oy:ssä, joka auttaa yrityksiä ja yksilöitä saavuttamaan tavoitteensa.
Etätyöskentelystä
Koulutus on interaktiivinen ja voimme keskustella ja tehdä käytännön harjoituksia, kuten lähivalmennuksissakin. Koulutus toteutetaan Zoomilla.
Lähetämme sinulle Ennakkokyselyn, jossa voit halutessasi kertoa ajankohtaisista haasteista.
Sisältö
8.45 Yhteyksien tarkistus
09.00 Koulutus alkaa
Miten menestyä asiakas- ja myyntityössä?
10.15 Tauko
10.30 Koulutus jatkuu
Mitä kertoa asiakkaalle itsestäsi, yrityksestäsi ja tuotteestasi tai palvelustasi?
Yhteenveto ja aikaa kysymyksille
11.30 Koulutus päättyy
Osallistumismaksu etänä: 397 euroa / hlö (+ alv 24%). Valmennukseen sisältyy tallenne, joka on esteen sattuessa katsottavissa 1 viikon aikana tilaisuuden jälkeen.
Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 357 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 297 euroa / hlö (+ alv 24%).
Bonus: Ilmoittaudu 25.05.2021 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa). WebAkatemian lahjalinkki toimitetaan sähköpostiisi koulutuksen jälkeen.
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Asiakaspäällikön menestyksen avaimet (1/2 pv)
397 euroa /hlö + alv
09.06.2021, Etäkoulutus