fbpx
Palveluprosessien johtaminen (90 min)
Uusi webinaarikoulutus!
Ratekoulutus-WebAkatemia järjestää nyt koulutuksen:

Palveluprosessien johtaminen (90 min)

227 euroa /hlö + alv

227 EUR

25.05.2023, Webinaari , Webinaari 10 helmikuun, 2023 Sampo Korppoo

Asiakaskokemus , Johtaminen , Kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Palvelumuotoilu

(4.7)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

  • – ”Paljon ideoita herättävä ja mahdollisuuksia avaava koulutus. Aivan mahtava kouluttaja!!! Suosittelen tätä koulutusta muillekin, koska tästä saa näkemystä ja ideoita omaan työhön ja sen kehittämiseen.”

  • – ”Outilla on empaattinen ja hauska tyyli opettaa.”

  • – ”Hienosti koottu kokonaisuus laajasta aiheesta. Kouluttaja jätti hyvin tilaa osallistujien omille caseille ja niiden kautta keskustelulle."

  • – ”Innostuin todella aiheesta koulutuksen jälkeen, kiitos!”

    Luo asiakastyytyväisyyttä ja paranna kilpailukykyä


    Palvelut ovat yhä keskeisemmässä roolissa organisaatioissa ja useiden yrityksien kilpailukyky perustuu palveluille.

    Toimivat palveluprosessit rakentuvat syvälle asiakasymmärrykselle ja niiden tarkoituksena on tukea asiakkaan omaa palvelupolkua. Palveluprosessit ja palvelupolut auttavat organisaatiota kuvaamaan palvelut ymmärrettävästi ja tekemään niistä eheän kokonaisuuden.

    Palveluprosessien ammattimainen johtaminen edellyttää, että
    – ymmärrät palvelulogiikan perusasiat käytännössä ja
    – hallitset asiakaslähtöisen palveluprosessin rakentamisen perusmallit sekä toimintatavat.

    Palveluprosessien asiakaslähtöinen toimintamalli tuo tyytyväisempiä asiakkaita, auttaa työntekijöitä hahmottamaan roolit ja vastuut, parantaa kilpailukykyä ja helpottaa päätöksentekoa.


    Kenelle
    Palveluprosessien johtaminen -webinaari sopii erinomaisesti johtajille ja kaikille avainhenkilöille, jotka vastaavat palveluprosessien kehittämisestä sekä palveluista yrityksissä ja julkisella puolella.


    Hyödyt
    – Syvennät ymmärrystäsi siitä, miten rakennetaan palveluprosesseja ja miten niitä johdetaan.
    – Tutustut eri palveluprosessimalleihin ja niiden rakentamiseen
    – Ymmärrät paremmin tuotelogiikan (goods logic) ja palvelulogiikan erot (service logic) ja miten ne vaikuttavat johtamiseen.
    – Saat työkaluja siihen, miten yhdessä tiimisi kanssa rakennat toimivampia palveluprosesseja ja palvelupolkuja.


    Kouluttaja

    Outi Kinnunen on muotoilun ja yhteiskehittämisen asiantuntija. Palveluprosessien johtaminen -kouluttaja

    Outi Kinnunen on muotoilun ja yhteiskehittämisen asiantuntija, pitkän linjan valmentaja ja kouluttaja. Outi on toiminut strategisen asiakaskeskeisyyden ja organisaatiomuotoilun asiantuntijana, sekä palvelumuotoilun opettajana eri korkeakouluissa. Tällä hetkellä Outi toimii muotoilujohtajana muotoilutoimisto Vision Factoryssa.

    Outin intohimo on muotoiluajattelu toimintamallina – se miten organisaatiot voivat oppia asiakaslähtöistä ja ketterää tapaa toimia ja miten se saadaan osaksi työn arkea. Outilla on vahvaa erityisosaamista työpajasuunnittelusta, design sprinteistä sekä muotoilupeleistä.

    Palautetta aiemmista koulutuksista:
    – ”Paljon ideoita herättävä ja mahdollisuuksia avaava koulutus. Aivan mahtava kouluttaja!!! Suosittelen tätä koulutusta muillekin, koska tästä saa näkemystä ja ideoita omaan työhön ja sen kehittämiseen.”
    – ”Outilla on empaattinen ja hauska tyyli opettaa.”
    – ”Hienosti koottu kokonaisuus laajasta aiheesta. Kouluttaja jätti hyvin tilaa osallistujien omille caseille ja niiden kautta keskustelulle.”
    – ”Innostuin todella aiheesta koulutuksen jälkeen, kiitos!”


    OHJELMA

    09:45 Tervetuloa linjoille
    10:00 Webinaari alkaa

    1. Palveluprosessien johtaminen
    – Asiakaslähtöinen palveluiden johtaminen
    – Palvelutarpeiden tunnistaminen ja kehittäminen

    2. Tuotelähtöinen ajattelu ja palvelulähtöinen ajattelu
    – Goods logic ja service logic – mikä ero, mitä yhteistä
    – Näkökulmia yrityksen tai julkisen organisaation toimintaan

    3. Palveluprosessi, palvelupolku, palvelukohtaaminen
    – Eri mallien sekä käsitteiden avaaminen
    – Asiakasnäkökulma ja palvelun tuottamisen näkökulma
    – Palveluprosessimallit

    4. Palveluprosessien ylläpitäminen ja kehittäminen
    – Innovaationäkökulma
    – Miten saamme tietoa palveluprosessien toimivuudesta ja tuottavuudesta

    6. Miten tästä eteenpäin
    – Q&A sessio – Outi vastaa kysymyksiin

    11:30 Webinaari päättyy


    Koulutuspaikka:
    Webinaari

    Ajankohta:
    torstai 25.5.2023 klo 10.00 – 11.30

    Hinta:
    227 euroa
    /hlö (+ alv 24)
    – sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa koulutuksen jälkeen 6 kk ajan. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

    Ryhmäetuhinta:
    197 euroa
    /hlö (+ alv 24 %), kun samasta organisaatiosta on kaksi osallistujaa,
    177 euroa /hlö (+ alv 24 %), kun samasta organisaatiosta on kolme tai useampia osallistujia.


    Ilmoittautumisen peruutusehdot:
    Jos osallistuminen peruutetaan myöhemmin kuin 8 päivää ennen koulutuksen alkua, veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistuja ei saavu koulutukseen, eikä osallistumista ole peruutettu, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle.

    Kouluttajan muut kurssit

    Samankaltaisia kursseja