Riikka Lehtisen palkkahallinnon ajankohtaiskatsaus (1 h)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

Riikka Lehtisen palkkahallinnon ajankohtaiskatsaus (1 h)

11.12.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 25 lokakuun, 2023 Sampo Korppoo

Taloushallinto ja verotus

Tämän ajankohtaiskatsauksen avulla pysyt ajan tasalla siitä, mihin palkkahallintoon liittyviin asioihin sinun tulisi kiinnittää huomiota juuri nyt. Osa asioista on pysyviä tilanteita, jotka ovat juuri nyt ajankohtaisia tähän aikaan vuotta, osa taas sellaisia, että ne ovat juuri nyt uusia asioita.

Tavoite
Koulutuksen avulla pysyt ajan tasalla taloushallinnossa tapahtuvissa muutoksissa.

Koulutus sopii palkanlaskijoille, henkilöhallinnon työntekijöille, kirjanpitäjille, esimiehille, OmaVeroon ja Tulorekisteriin ilmoituksia tekeville, kaikille, jotka ovat tekemisissä palkkahallinnon tai siitä tehtävien ilmoitusten kanssa.

Vaativuustaso
Taso 3:
Kapeat ja syventävät aihealueet, jonkin verran erityiskysymyksiä.

Kouluttajakuvaus
Kouluttaja Riikka Lehtinen on osallistunut tulorekisterihankkeeseen ja sen valmisteluun. Riikka myös seuraa aktiivisesti tulorekisterihankkeen kehittymistä ollen mukana asiaa käsittelevissä työryhmissä. Riikalla on myös kokemusta yritysten kanssa työskentelystä tilitoimistoympäristössä vuodesta 1986 alkaen. Riikka on myös ollut mukana lukuisissa viranomaisprojekteissa talous- ja palkkahallinnon asiantuntijana. Hän kouluttaa sekä tilitoimistoja että yrityksiä. Riikka on saanut paljon positiivista palautetta hänen käytännönläheisestä tavastaan kertoa koulutettavista aiheista.

13:00 Koulutus alkaa
14:00 Koulutus päättyy