Kuva- ja videotuotanto tekoälyn voimalla (2 h)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Kuva- ja videotuotanto tekoälyn voimalla (2 h)

04.12.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 7 marraskuun, 2023 Sampo Korppoo

Digitalisaatio ja uudet teknologiat , Markkinointi ja viestintä , Tekoäly

Opit perusteet kuvien ja videoiden tekemisestä tekoälyn voimalla, ja saat konkreettisia vinkkejä eri työkalujen ja palveluiden käyttöön. Koulutuksen jälkeen osaat itse tuottaa kuvia ja videoita tekoälyn avulla.

Stable Diffusion, DALL E 3 ja Midjourney ovat esimerkkejä tekoälysovelluksista, jotka mahdollistavat korkealaatuisten kuvien luomisen ilman syvällistä teknistä osaamista.

Synthesia:n avulla voit luoda ammattimaisia videoita ilman kameroita tai näyttelijöitä, käyttäen tekoälyavatareita ja ääniraitoja yli 120 kielessä. Visla tarjoaa yksinkertaisen alustan, jossa voit nauhoittaa videoita, muokata niitä tekstipohjaisesti ja hyödyntää tekoälyn voimaa videoiden luomisessa. Visla on suunniteltu erityisesti liiketoiminnan tarpeisiin. Pictory AI muuntaa tekstin esim. blogikirjoituksen ammattimaisiksi videoiksi ilman erityisiä teknisiä taitoja. Voit myös lyhentää pitkiä videoita helposti ja lisätä niihin tekstityksen ja musiikin.

Älä jää paitsi tästä mahdollisuudesta viedä visuaalinen sisällöntuotantosi uudelle tasolle. Varaa paikkasi nyt!

Hyödyt
– Opi luomaan visuaalista sisältöä nopeasti ja vaivattomasti.
– Hyödynnä tekoälyn tarjoamat mahdollisuudet sisällöntuotannossa.
– Paranna markkinointisi/viestintäsi tehokkuutta ja näkyvyyttä.

Webinaari on suunnattu kaikille markkinoinnin, viestinnän ja sisällöntuotannon asiantuntijoille, jotka haluavat pysyä ajan tasalla tekoälyn tuomista mahdollisuuksista kuva- ja videotuotannossa.

Kouluttaja:
Jussi Saunamäki
, Grapevine Media Oy
Kouluttajana toimii kokenut digitaalisen markkinoinnin asiantuntija ja Grapevinen osakas Jussi Saunamäki, joka on viime aikoina kokeillut laajasti erilaisia tekoälypohjaisia työkaluja osana markkinoinnin tekemistä. Hän jakaa kanssasi parhaita käytäntöjä ja vinkkejä, joiden avulla voit ottaa tekoälyn käyttöön oman yrityksesi markkinoinnissa. Konkretiatakuu! Kouluttaja ei ole tekoälytutkija vaan markkinoija, joka suhtautuu tekoälyyn uteliaan kiinnostuneesti.

Grapevine on 2009 perustettu helsinkiläinen digimarkkinointitoimisto, joka rakentaa rakastettavia brändejä. Markkinointistrategiat, sosiaalinen media, digimainonta, sisältömarkkinointi ja kouluttaminen ovat grapevinelaisten ydinosaamista.

8.45 Yhteyden avaus

9.00 Tekoälyn perusteet lyhyesti

Tekoäly markkinoinnissa

Miten tekoälyä käytetään

Kuvatuotanto

– Midjourney
– DALL E 3
– Stable Diffusion

Videotuotanto

– Synthesia
– Visla
– Pictory AI

Tekoäly ja tekijänoikeudet

Tekoälyn tulevaisuus

Aikaa kysymyksille

11.00 Koulutus päättyy

Etäkoulutus

4.12.2023, klo 9.00-11.00

Normaalihinta:

Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille:

Huom! Tutustu myös Helsingin seudun kauppakamarin Kausikorttiin! Kausikortti oikeuttaa osallistumaan vuoden aikana max kymmeneen Helsingin seudun kauppakamarin etäkoulutukseen. Yhden koulutuksen hinta on normaalisti keskimäärin 400 euroa, joten tämän kiinteähintaisen kortin tilaajana hyödyt todella isosti. Uusia koulutuksia julkaistaan ympäri vuoden. Tutustu kausikorttiin tästä.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.