Kirjanpidon perustehtävät (1 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Kirjanpidon perustehtävät (1 pv)

790 euroa /hlö + alv

24.09.2024, Kauppakamarin koulutustilat, Helsinki Kalevankatu 12, 2. krs., Helsinki 21 elokuun, 2024 Sampo Korppoo

Taloushallinto ja verotus

(4.5)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Itselleni erinomaista kertausta."

• "Asiantunteva kouluttaja"

Helsingin seudun kauppakamarin valmennuspäivä on tarkoitettu sinulle, joka haluat ymmärtää kirjanpidon perusasiat.

Debet ja kredit… mitä nämä tarkoittavat?

Käytännönläheinen Kirjanpidon perustehtävät -valmennuspäivä johdattaa Sinut kirjanpidon keskeisimpiin asioihin. Mitä on kirjanpito ja miksi sitä pidetään?

Tervetuloa kuulemaan kirjanpidon perustaidoista, ja saat varmuutta hoitaa tehtäviäsi entistä ammattitaitoisemmin.

Kouluttaja:
    Teija Kerbs
    ,Kirjanpidon asiantuntija, Helsingin seudun kauppakamari
    Teija Kerbs toimii kirjanpidon asiantuntijana Helsingin seudun kauppakamarissa. Jäsenyrityksille annettavan neuvonnan lisäksi Kerbsin tehtäviin kuuluu asiakkaiden koulutus taloushallinnon eri osa-alueilla. Teija Kerbs on työskennellyt pitkään erityyppisten yritysten taloushallinnon parissa ja hänellä on monipuolinen kokemus taloushallinnon eri osa-alueista.

Kouluttajan saamissa palautteiden perusteella koulutustilaisuudet ovat olleet hyvin käytännön läheisiä, ajankohtaisiin asioihin pureutuvia ja osallistujien ammattitaitoa kehittäviä.

8.45 Ilmoittautuminen ja aamupala

8.50 Yhteyden avaus

09.00 Kirjanpidon perustehtävät -valmennuspäivä
    – lainsäädäntö
    – hyvä kirjanpitotapa
    – pääkirjanpito ja osakirjanpito
    – ulkoinen ja sisäinen laskentatoimi
    – tilikausi
    – tilikartta
    – kustannuspaikat ja projektit
    – kirjanpitäjän vastuu

15.30 Tilaisuus päättyy

Lähiosallistujat:
    Tarjoilut: Kahvit klo 8.45, 10.15 ja 14.00. Lounas klo 12.-12.30

Kauppakamarin koulutustilat, Kalevankatu 12, 2. krs, 00100 Helsinki tai Etäkoulutus

24.9.2024, klo 8.45-15.30

Normaalihinta:
    /hlö + alv 25,5 %.

Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille:
    /hlö + alv 25,5 %.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.