Ostopolun huomiointi myynnin ja markkinoinnin suunnittelussa (1/2 pv)
600 euroa /hlö + alv
11.10.2024, Etäkoulutus
600 euroa /hlö + alv
11.10.2024, Etäkoulutus
Oletko valmis syventämään osaamistasi B2B-myynnissä ja markkinoinnissa?
Tule mukaan, kun pureudumme B2B-myynti- ja markkinointistrategioiden ytimeen: asiakkaan ostopolkuun.
Tämä Helsingin seudun kauppakamarin käytännönläheinen koulutuspäivä tarjoaa tiiviin ja johdonmukaisen työkalupakin B2B-myyntiin ja markkinointiin.
Koulutuksessa keskitymme asiakkaan ostopolun ymmärtämiseen ja sen hyödyntämiseen myynnin ja markkinoinnin strategioiden suunnittelussa. Tämän koulutuksen avulla voit ehostaa myyntiorganisaationsa toimintaa ja saavuttaa parempia tuloksia asiakkuuksien hallinnassa.
Valmennuspäivä on suunnattu B2B-myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat parantaa ymmärrystään asiakkaan ostopolusta ja optimoida myyntiprosessinsa.
Hyödyt:
Erinomainen valinta niille, jotka työskentelevät myynnissä, markkinoinnissa tai kaupallisissa johtotehtävissä ja haluavat vahvistaa tiimiensä osaamista ja tehokkuutta.
Kenelle?
Tämä koulutus on suunnattu B2B-myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat parantaa ymmärrystään asiakkaan ostopolusta ja optimoida myyntiprosessinsa. Erinomainen valinta niille, jotka työskentelevät myynnissä, markkinoinnissa tai kaupallisissa johtotehtävissä ja haluavat vahvistaa tiimiensä osaamista ja tehokkuutta.
Kouluttaja:
Kati Huusko-Viikilä, CEO & Founder, Revory Oy
Kati Huusko-Viikilä on tehnyt uraa B2B-myynnin ja markkinoinnin kehittämisen sydämessä. Huusko-Viikilän urapolku sisältää eri liiketoimintajohdon rooleja aina perustajasta osakkaaseen, hallituksen jäseneen sekä myynti- ja markkinointijohtajaan.
Tätä nykyä Kati on RevOps-strategiatoimisto Revoryn perustaja ja toimitusjohtaja. Revory auttaa yrityksiä johtamaan myyntiään monikanavaisesti. Kati valmentaa, puhuu, kehittää ja kouluttaa myynnin johtamisen aiheilla.
Huusko-Viikilän tietokirja ”Monikanavaisen myynnin johtaminen – näin johdat kaikkia tulovirtoja” (Kauppakamari) julkaistiin toukokuussa 2024 ja se onkin ensimmäinen suomenkielinen teos Revenue Operations -mallista.
OHJELMA
08.50 Yhteyden avaus
09.00 Ostopolun huomiointi myynnin ja markkinoinnin suunnittelussa
Asiakkaan ostopolku
– Määritelmä ja merkitys B2B-myynnissä ja markkinoinnissa
– Ostoprosessin ja asiakkaan matkan vaiheet
– Erilaiset päättäjä ja ostopäätöksen psykologiaa
Asiakkaan matkan ymmärtäminen
– Ideaalien asiakasprofiilien ja ostajapersoonien luominen
– Asiakkaan tarpeiden ja käyttäytymisen analysointi eri vaiheissa
Myynnin ja markkinoinnin suunnittelu ostopolku huomioiden
– Käytännön esimerkkejä tehokkaista sisältötyypeistä kussakin vaiheessa.
Myynti ja markkinointi – yhteistyöstä siilojen purkuun
– Kaupallisten tiimien yhteiset tavoitteet ja mittarit
– Lead scoring -menetelmät ja niiden hyödyntäminen myynnin tehostamiseksi
12.00 Tilaisuus päättyy
Koulutuspaikka:
Etäkoulutus
Ajankohta:
11.10.2024, klo 8.45-12.00
Hinta:
600 euroa /hlö + alv 25,5 %.
Jäsenetuhinta kauppakamarien jäsenille:
450 euroa /hlö + alv 25,5 %.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.
Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.
Ostopolun huomiointi myynnin ja markkinoinnin suunnittelussa (1/2 pv)
600 euroa /hlö + alv
11.10.2024, Etäkoulutus