Asiantuntijabrändi -vakuuttavaa ja vaikuttavaa viestintää (3 h)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

Asiantuntijabrändi -vakuuttavaa ja vaikuttavaa viestintää (3 h)

390 euroa /hlö + alv

01.11.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 10 syyskuun, 2024 Sampo Korppoo

Markkinointi , Sosiaalinen media , Viestintä

Menestyksekästä asiantuntijatyötä tehdään persoona edellä. Oma asiantuntemus kannattaa tuoda näkyväksi myös digitaalisissa kanavissa olemalla läsnä siellä, missä yleisösi viettää aikaa – sosiaalisessa mediassa. Koulutuksessa tutustutaan asiantuntijabrändin ja digitaalisen läsnäolon merkitykseen sekä suunnitellaan asiantuntijaviestintää.

Tavoite
Kurssilla opit tekemään suunnitelman, jonka avulla pääset asiantuntijabrändisi luomisessa hyvään vauhtiin ja saavutat haluamiasi viestinnällisiä tuloksia. Opit asettamaan sinulle sopivat tavoitteet ja valitsemaan tarpeeseesi parhaat kanavat. Tutustut omaäänisen ja persoonallisen viestinnän vaikuttavuuteen ja saat vinkkejä visuaaliseen yhdenmukaisuuteen sekä sosiaalisen median profiiliesi optimointiin.

Kurssi on tarkoitettu kaikille, jotka tekevät asiantuntijatyötä omalla persoonallaan. Olit sitten yrittäjä tai suuren organisaation asiantuntija. Kurssi sopii myös loistavasti alanvaihdosta haaveilevalle tai urallaan etenemistä suunnittelevalle. On hyvä, jos olet ennen kurssia tutustunut hieman sosiaalisen median eri kanaviin.

Ohjelmaversio
Koulutus ei edellytä mitään tiettyä ohjelmistoa.

Riina Kruut
on viestinnän ammattilainen, helposti lähestyttävä verkostoituja ja idearikas markkinointiyrittäjä. Hänelle on tärkeää saada koulutuksiin osallistujat innostumaan sosiaalisen median mahdollisuuksista, ja saada heidät luottamaan persoonalliseen viestintään sekä kykyynsä jakaa mielenkiintoisia tarinoita markkinoinnin tehostamiseksi. Riina on energinen, inspiroiva ja rohkaiseva kouluttaja, joka pyrkii tarjoilemaan koulutettaville aina viimeisimmän tiedon helposti ymmärrettävässä ja käytännönläheisessä muodossa. Riina ahkeroi markkinoinnin johtamisen ja koulutusten ohella tiiviisti myös erilaisten tekstien parissa sekä sparraa asiantuntijoita laadukkaaseen, vaikuttavaan ja tavoittavaan viestintään.

Asiantuntijabrändi – vakuuttavaa ja vaikuttavaa viestintää!
– Mikä on asiantuntijabrändi? Entäpä henkilöbrändi ja työntekijälähettiläs?
– Mitä tarkoittaa social selling ja verkostoituminen?
– Miten määrittelen oman asiantuntijabrändini?
– Kuinka teen laadukasta asiantuntijaviestintää?

Digitaalinen läsnäolo ja työkalut siinä onnistumisen tueksi
– Kuinka otan asiantuntijaviestinnän osaksi jokapäiväistä tekemistä?
– Miten hallitsen sisällöntuotantoa erilaisin työkaluin?
– Kuinka tuotan kiinnostavaa ja innostavaa sisältöä?
– Hyvän tavan mukainen ja turvallinen viestintä.

Miten rakennan brändiäni eri sosiaalisen median kanavissa?
– Lyhyt katsaus suosituimpiin asiantuntijakanaviin: LinkedIn, Facebook ja Instagram: asiantuntijan näkökulmasta.
– Kuinka valita itselle paras kanava ja miten päästä alkuun?

Etäkoulutus

1.11.2024, klo 9-12