Modernin asiantuntijan valmennus (2 pv)
Brik järjestää nyt koulutuksen:

Modernin asiantuntijan valmennus (2 pv)

1 390 euroa /hlö + alv

1 390 EUR

30.10.-13.11.2024, Life Science Center, Espoo + webinaari Keilaranta 10-18, Espoo 10 syyskuun, 2024 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Tekoäly

Oletko juuri hypännyt asiantuntijan saappaisiin?
Tai oletko kenties ollut asiantuntija jo hetken, mutta kaipaat vahvistusta osaamiseesi?
Mietityttääkö asiantuntijuuden tulevaisuus?

Jos vastasit kyllä edellä esitettyihin kysymyksiin, on tämä valmennus sinua varten! Valmennuksen käytyäsi osaat kehittää omaa asiantuntijuuttasi määrätietoisesti kohti tavoitteitasi hyödyntäen viimeisimpiä teknologisia ratkaisuja. Osaat viestiä vaikuttavasti, tiimiytyä tehokkaasti, hyödyntää ChatGPT:tä ja huolehtia omasta energiatasostasi. Valmennuksen sisältö perustuu vuosien varrella kantapään kautta oppimillemme asioille asiantuntijuudesta ja sen menestystekijöistä organisaatioissa höystettynä viimeisimmällä tiedolla tekoälyn mahdollisuuksista.

Tässäkään valmennuksessa ei tarvitse torkahdella luentokimaran puuduttamana. Monimuotovalmennus on innostava yhdistelmä itsenäistä opiskelua ja vertaisoppimista.

Hyödyt osallistujalle
– Ymmärrät asiantuntijuuttasi ja sen muodostumista syvällisesti
– Opit johtamaan itseäsi määrätietoisesti ja tavoitteellisesti
– Kehität vuorovaikutus- ja neuvottelutaitojasi, jotta pystyt vaikuttamaan tehokkaammin ympäristöösi
– Opit hyödyntämään ChatGPT:tä asiantuntijuutesi tukena.
– Monimuotovalmennus tuo joustoa opiskeluun ja mahdollistaa oppien viemisen käytäntöön saman tien valmentajan tuella
– Howspace-oppimisalusta ohjaa sinua selkeästi läpi valmennuksen
– Pääsy Brikin lähijohtamisen verkostoon

Valmennus on räätälöity uudenkarheille asiantuntijoille, mutta valmennuksesta hyötyy myös kokeneempi kaveri, joka haluaa saada tuoretta näkemystä ja viimeisimmät työkalut hyötykäyttöön.

Tommi Lindholm, valmentaja, johtamisen asiantuntija
Tommi Lindholm, KTM, yritysvalmentaja.
Tommi vastaa viimeisimmän tutkimustiedon tuomisesta koulutuksiin. Tommia kiinnostaa organisaatioihin ja organisoitumiseen liittyvän teorian hyödyntäminen linssinä organisaatioiden toiminnan ymmärtämisessä ja käytäntölähtöisessä kehittämisessä.

Tommi on vastannut jo kahdeksan vuoden ajan tutkimusjohtajan, kouluttajan ja tutkijan roolissa koulutusten kokonaisvaltaisesta toteuttamisesta asiakkaille. Lisäksi Tommi toteuttaa ja kehittää asiakkaille erilaisia selvityksiä ja osallistuu kirjojen kirjoittamiseen. Tommi on myös sertifioitu Workplace Big Five -persoonallisuusprofiilin käytössä.

KTM Tommi Lindholm luki Vaasan Yliopistossa pääaineenaan rahoitusta. Opiskelujen aikana Tommi törmäsi käyttäytymistieteelliseen rahoituksen tutkimukseen ja teki siitä Pro Gradu -tutkielmansa. Tätä kautta löytyi kiinnostus ihmismieltä kohtaan. Tarve ymmärtää sen saloja viitoittaa Tommin polkua edelleen.

Erityisosaamisalueet
– Johtoryhmätyöskentely
– Asiantuntijoiden johtaminen
– Palkitseminen

Webinaarin ohjelma

09:00 Aloitus, ohjeistus ja esittäytyminen

09:15 Asiantuntija organisaatiossa
– Mitä asiantuntijuus on? Millä tavoin se on murroksessa?
– Asiantuntijuuden kehittäminen
– Itsensä johtaminen ja kyky tiimiytyä kulmakivinä

10:15 Tauko

10:30 Vuorovaikutus ja yhteistyö ryhmässä
– Asiantuntija osana ryhmää
– Vuorovaikutustaidot asiantuntijan arjessa
– Palautteen merkitys ja palautetaidot

12:00 Webinaari päättyy

Lähipäivän ohjelma

08:30 Aamupala

09:00 Itsensä johtaminen – kehittymistavoitteiden esittely ja sparraus
– Missä olen nyt ja mihin olen menossa?

10:15 Tauko

10:30 ChatGPT ja asiantuntijuus
– Omien sovellutuskohteiden löytäminen
– Oman GPT:n kouluttaminen

12:00 Lounas

13:00 Koulutus päättyy

Life Science Center, Keilaranta 10-18, 02150 Espoo & webinaari.

Webinaarin ohjelma: 30.10.2024 klo 09.00-12.00
Lähipäivän ohjelma: 13.11.2024 klo 09.00-13.00

1 390 euroa /hlö + alv 25,5 %.
– Hintaan sisältyy koulutusmateriaali sekä lounas- ja kahvitarjoilut lähipäivän aikana.

Laskutus tapahtuu, kun koulutuksen toteutuminen varmistuu.

Kysy ryhmäetuhintaa:
info@kurssitnyt.fi

Jos osallistuminen peruutetaan myöhemmin kuin 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitamme 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli poisjäännistä ei etukäteen ilmoiteta, veloitamme koko maksun. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.