Työoikeuspäivä 2024 (1 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Työoikeuspäivä 2024 (1 pv)

786 euroa /hlö + alv

28.11.2024, Kauppakamarin koulutustilat, Helsinki Kalevankatu 12, 2. krs., Helsinki 16 syyskuun, 2024 Sampo Korppoo

Henkilöstöhallinto , HR Human Resources , Lakitieto

Tule kuulemaan ja keskustelemaan tuoreimmista työlainsäädännön muutoksista sekä tulevista uudistuksista Kauppakamarin vuotuisessa Työoikeuspäivässä.

Tarjoamme sinulle ajankohtaisen työoikeudellisen tiedon tehokkaasti käyttöösi päivän puheenjohtajan, asianajaja Petteri Uotin johdolla.

Työoikeuspäivän asiantuntijoina ovat myös muun muassa työ- ja elinkeinoministeriön hallintoneuvos Nico Steiner sekä asianajaja Mika Kärkkäinen, Dittmar & Indrenius.

Tänä vuonna aiheina:
– Työlainsäädäntökatsaus – paljon kiinnostavaa lainsäädännöllistä asiaa!
– Uutta työoikeudellisia oikeuskäytäntöä
– Kollektiivivähennysten erityiskysymyksiä
– Johtajasopimukset

Kouluttaja:
Totti Karpela
, toimitusjohtaja, Mielenrauha koulutuspalvelut Oy
Totti Karpelalla on kattava 30-vuotinen kansainvälinen kouluttajakokemus viranomaisten ja yritysten kouluttamisesta. Erityisosaamisalueena on pitkä kokemus esimiesten ja johtoryhmien valmentamisesta myös työpaikan sisäisten konflikti- ja viestintätilanteiden sekä toimintamallien kehittämiseksi. Poliisin erityistilanteiden neuvottelijanakin toiminut Totti on työskennellyt pitkään merkittävien organisaatioiden asiakaspalvelun kehittämisen parissa haasteellisten viestintätilanteiden sekä asiakkaiden osalta.

Ohjelma:

9:00 Tilaisuuden avaus

9:10 Lainsäädäntökatsaus
– Mitä uutta työlainsäädäntöä on viime aikoina tullut voimaan?
– Mitä uutta työlainsäädäntöä on tulossa voimaan tai ollaan valmistelemassa?

10:40 Kahvitarjoilu

10:50 Uutta työoikeudellista oikeuskäytäntöä

12:00 Lounastarjoilu

12:45 Kollektiivivähennysten erityiskysymyksiä

14.15 Kahvitarjoilu

14:40 Johtajasopimukset

16:00 Seminaaripäivän päätössanat

Kauppakamarin tapahtuma- ja koulutuskeskus, Kalevankatu 12, 00100 Helsinki
Myös etäkoulutus

28.11.2024, klo 9.00-16.00

Normaalihinta:
/hlö + alv 25,5 %.

Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille:
/hlö + alv 25,5 %.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.