Adobe InDesign CC -perusteet (2 pv)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

Adobe InDesign CC -perusteet (2 pv)

1 180 euroa /hlö + alv

1 180 EUR

21.-22.11.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 10 syyskuun, 2024 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Tässä koulutuksessa saat hyvät taidot tuottaa Adobe InDesign-ohjelmalla eri käyttöön sopivaa materiaalia, kuten esitteitä painoon, mainoksia verkkosivuille ja pdf-asiakirjoja.

Koulutuksen jälkeen osaat tuottaa paino- ja verkkomateriaalia tehokkaasti.

Kurssi alkaa ohjelman alkeista, joten aikaisempaa osaamista ei tarvita. Se sopii myös henkilöille, jotka haluavat päivittää osaamisensa ajan tasalle uusien versioiden myötä.

Ohjelmaversio
Käytämme koulutuksissa aina uusinta versiota, mutta se soveltuu versioille Adobe InDesign CS6 – CC 2019.

Palautetta aiemmista kursseista:
– Erinomainen kurssi joka ylitti odotukseni. Iso arvostus siitä että teimme hyvän näköisiä julkaisuja eikä mitään roskaa. Päivät olivat sopivan pitkiä ja Pian asiantuntemus sekä opetustapa aivan loistavia. Suosittelisin tätä kurssia muille!
– Kurssi oli oikein hyvä, kiitos! InDesignin käyttö alkoi nyt todellakin kiinnostaa. Tehtävissä käytettävä kuvamateriaali olisi tosin voinut olla astetta kiintoisempaa. Josko vaikka kissanpentuesitteitä ensi kerralla?
– Oli hyvä, ja paljon asiaa. Asiantunteva opettaja. Opetustila ei ollut kovin hyvä, tv-ruudulle ei paikaltanut nähnyt, luokkatila olisi parempi, jossa kaikilla sama näkyvyys, ei diplomaattipöytää tämän tyyppisiin koulutuksiin.
– Kurssilla käsiteltiin just hyvin rautalangasta vääntäen asiat. Helppoa ja myös sopivasti kahvitaukoja. Myös aika lailla omia käyttötarpeita vastaavat asiat käytiin. Tekee mieli taittaa nyt omia juttuja! Miinusta: autot on tylsiä. Enemmän voisi olla kissakuvia. Kouluttaja oli myös erityisen ansioitunut iskävitsien kertoja. (Googlaa dad jokes.) = Erittäin hyvä. Kiitos paljon!
– Todella hyvä kurssi! Perusasiat tuli hyvin käytyä ja opittua – mitään ei jäänyt puuttumaan eikä tullut liikaa tai turhaa asiaa. Kouluttaja oli hyvä ja asiantunteva sekä kävi asiat selkeästi ja rauhallisesti läpi.

Koulutus on kaksipäiväinen
– aloitus klo 9.00
– koulutus päättyy klo 16.00

Koulutuksen sisältö:

– Julkaisun suunnitteluperiaatteet ja julkaisun perusasetukset
– InDesignin käyttöliittymän mukauttaminen
– Julkaisun sivujen hallinta
– Tekstin tuominen InDesigniin eri formaateissa
– Tekstikehykset, tekstin suorat muotoilut ja tekstinkäsittely InDesignissa
– Tekstin juoksutus ja asetukset
– Julkaisukelpoiset kuvat ja linkkien hallinta
– Kuvakehykset ja tekstin kierrätys