AZ-500 Microsoft Azure Security Technologies (4 pv)
Corellia Helsinki järjestää nyt koulutuksen:

AZ-500 Microsoft Azure Security Technologies (4 pv)

1 890 euroa /hlö + alv

1 890 EUR

09.-12.09.2024, Corellia, Helsinki Kalevankatu 9 A, Helsinki 1 syyskuun, 2024 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Arto’s teaching was clear and he clearly knows a lot about Azure and information security. I also liked the way that there was a lot of freedom when to do labs."

Tällä kurssilla käsitellään Azure-ympäristön tietoturvaa, siihen liittyviä määrityksiä ja hallintaa, sekä valvontaa. Tällä kurssilla käydään läpi Azure-palveluiden tietoturvan peruskäsitteitä, käyttäjäidentiteettiä, käyttöoikeuksien määrittämistä, eri Azure-peruspalvelujen, Azureen tallennettavan tiedon tietoturvamääritysten tekemistä sekä ympäristön ja siihen liittyvien palvelujen tietoturvan valvontaa.

Henkilöille, jotka ylläpitävät ja tekevät määrityksiä Azure-ympäristöjen tietoturvaan tai haluavat valmistautua sertifiointitestiin ”AZ-500: Microsoft Azure Security Technologies”.

Esitietovaatimukset
    Kurssille osallistuvalla tulisi olla seuraavaa osaamista:
    – Perustiedot tietoturvan parhaista käytännöistä, roolipohjainen hallintamalli, monitasoinen todennus ja jaetut vastuut.
    – Suojausprotokollat, kuten Virtual Private Networks (VPN), Internet Security Protocol (IPSec), Secure Socket Layer (SSL), levyjen ja tietojen salausmenetelmät.
    – Kokemusta Azure-työkuormien käyttöönotosta.
    – Kokemusta Windowss- ja Linux-käyttöjärjestelmistä ja niiden komentorivityökaluista.
    – Kurssin AZ-104: Microsoft Azure Administrator suorittaminen tai vastaava osaaminen

Kouluttaja:
    Arto Roth
    , Microsoft Certified Trainer, Microsoft Azure Administrator Associate, Microsoft Azure Architect Expert ja Microsoft Azure Security Engineer
    Arto on ollut ICT-asiantuntijana kolmella eri vuosikymmenellä hyvinkin erilaisissa rooleissa, niistä viimeiset kymmenen vuotta kouluttavana konsulttina ja
    arkkitehtina Microsoftin pilvi– sekä hybridiratkaisujen parissa. Nykyään Arton käyntikortissa tittelinä on ‘Pilvipyöveli’.

Arton koulutuksia: Azure ylläpito– arkkitehtuuri– ja tietoturva sekä Windows Server-ja Windows-asiantuntijakurssit

Learning Path 1: Manage Identity and Access
    – Manage identities in Microsoft Entra ID
    – Manage authentication by using Microsoft Entra ID