Microsoft 365 Hyvät, Pahat ja Rumat -seminaari (1 pv)
1 095 euroa /hlö + alv
26.11.2024, Solo Sokos Hotel Pier 4, Helsinki
Projektien hallinta , Projektinhallinta , Tieto- ja viestintäteknologia
1 095 euroa /hlö + alv
26.11.2024, Solo Sokos Hotel Pier 4, Helsinki
Projektien hallinta , Projektinhallinta , Tieto- ja viestintäteknologia
HPR-seminaari on Suomen laajin Microsoft 365- ja Power Platform -toteutuksista kertova case-pohjainen tapahtuma. Aiempiin HPR-seminaareihin on osallistunut jo yli 3 700 osallistujaa, ja monelle tapahtumasta on tullut jokavuotinen perinne. Mietitpä sitten palvelun käyttöön siirtymistä, palveluiden toteuttamista tai käyttöä työssäsi, tarjoaa HPR-tapahtuma takuuvarmasti arvokasta ja hyödyllistä tietoa!
Tapahtuman ohjelmassa on puheenvuoroja sekä M365- ja Power Platform-kehittämisestä. Tapahtuman puhujat ovat saaneet kiitosta hyvin käytännönläheisestä ja rehellisestä esitystavasta. Tässä tapahtumassa ei pelkästään hehkuteta onnistumisilla, vaan kerrotaan myös rehellisesti projektien haasteista. Näin kuulijat saavat parhaat vinkit omiin tuleviin projekteihin.
Syksyn HPR-tapahtuma järjestetään 26.11.2024 upouudessa Solo Sokos Hotel Pier 4:ssä Helsingissä. Tapahtumassa on kaksi salia täynnä mielenkiintoista ohjelmaa M365- ja Power Platform- kehittämisen uutuuksista. Mukana tuttuun tapaan sekä case- että asiantuntijapuheenvuoroja. Tapahtuman yhteydessä käydään myös Suomen parhaan Power Platform-ratkaisun SM-kisa!
Palautteita tapahtumasta:
– ”Mielenkiintoiset esitykset ja keskustelut tauoilla. Hyvien vinkkien ammentaminen omaan työhön ja organisaatioon.”
– ”Hyvä kattaus ajankohtaisasioita, caseja ja kokemuksia. Rento fiilis. Laadukkaat järjestelyt.”
– ”Antoisat aiheet, verkostoituminen, herkulliset tarjoilut! Vuoden odotetuin tapahtuma.”
Syksyn 2024 puhujat:
Juha Anttila, IITC
Juha on HPR-tapahtuman perustajia. Hän toimii konsulttina ja IITC:n toimitusjohtajana. Juhalla on rautainen kokemus informaation ja erityisesti dokumenttien hallinnan kehittämisestä sekä järjestelmien käyttöönotosta. Hän on työssään tutustunut yli kolmensadan suomalaisen organisaation tiedonhallintaan.
Juha on kokenut projektinvetäjä ja tiedonhallintaprojektin sparraaja. Tietotyön kehittäminen ja verkkopalveluprojektien läpivienti ovat lähellä Juhan sydäntä. SharePoint-maailmasta hänellä on kokemusta 2001 versiosta lähtien. Juha on aktiivisesti edistämässä suomalaisen yrityselämän tiedonhallintaa myös Liikearkistoyhdistyksessä.
Vesa Nopanen, Sulava
Vesa ”Vesku” Nopanen on Principal Consultant, Future Work & Metaverse Sulavalla. Hän on toiminut yli 25 vuoden ajan erilaisissa asiantuntija-, konsultointi- ja valmennustehtävissä monipuolisesti useilla toimialoilla moninaisia teknologioita käyttäen.
Vesku on Microsoft MVP (Most Valuable Professional) kahdessa kategoriassa ja on erityisesti erikoistunut Microsoftin tarjoomaan: Microsoft Teams, Copilot, Azuren tekoälypalvelut, Mesh, Metaverse, ja muihin Microsoftin pilven tarjoamiin monipuolisiin tulevaisuuden ja modernin työn ratkaisuihin. Hän on myös tunnettu supersuosituista Spotlight-webinaareistaan, aktiivisena puhujana sekä erilaisten teknologiayhteisöjen ja tapahtumien organisaattorina.
Terho Antila, Fortum
Terho Antila toimii Fortumilla Low-code Center of Excellence Lead -roolissa. Hänellä on tekninen tausta full stack -kehittäjänä sekä vuosien kokemus Power Platform -ratkaisujen suunnittelusta ja toteutuksesta. Terho on toiminut arkkitehtina lukuisissa projekteissa ja johtaa erilaisia tiimejä kohti menestyksekkäitä low-code-ratkaisuja.
Terho on Microsoft MVP Business Applications -kategoriassa teknisinä erityisalueinaan Power Apps ja Power Automate. Hän onkin erittäin aktiivinen Power Platform -yhteisössä ja osallistuu tapahtumien järjestämiseen, kuten PowerUp! Meetup, CollabDays Finland ja Nordic Summit. Terho jakaa säännöllisesti osaamistaan yhteisössä ja innostaa muita hyödyntämään low-code-työkaluja.
Helena Immonen, Kirjailija ja viestinnän asiantuntija
Helena Immonen on espoolainen kirjailija ja viestinnän asiantuntija. Hän on tullut tunnetuksi Operaatio Kettu -trillerisarjallaan, jossa Immonen käsittelee erilaisia yhteiskuntaa ja kansalaisia kohtaavia kriisejä ja niiden vaikutuksia. Työurallaan Immonen on työskennellyt myös toimittajana sekä erilaisissa viestinnän asiantuntijan tehtävissä Puolustusvoimissa.
Mikke Bergström, HUS
Mikke toimii Microsoft Power Platformin ja Copilotin tuotepäällikkönä osana HUSin Tietohallinnon tiimiä, joka keskittyy pilvialustojen ja toimistojärjestelmien kehittämiseen HUSissa. Nykyisessä roolissaan hän vastaa Power Platformin ja Copilotin hallinnasta, strategian suunnittelusta, innovaatioiden ja parhaiden käytäntöjen edistämisestä sekä käyttäjien koulutuksesta ja tuesta.
Mikke on erityisen kiinnostunut uusista teknologioista, kuten generatiivisesta tekoälystä (GenAI), ja näkee niiden mahdollisuudet keskeisinä tulevaisuuden kehitykselle. Hän on vetänyt HUS-laajuista M365 Copilot -pilottiprojektia, jossa hän on arvioinut tuotteen ominaisuuksia ja muotoillut sen visiota ja strategiaa HUSissa. Projekti on myös syventänyt hänen ymmärrystään generatiivisesta tekoälystä ja sen mahdollisuuksista suurissa organisaatioissa.
Timo Pertilä, Forward Forever
Timo on viihtynyt erilaisissa IT-alan tehtävissä jo 20 vuotta. Hän on Microsoft MVP (Most Valuable Professional). Osaamisalueena laveasti Microsoftin pilvipalvelut, sekä niiden hyödyntäminen täysmittaisesti asiakasorganisaatiossa.
Timon erityisosaamisena on ratkaisujen ketterä rakentaminen hyödyntäen Office 365 / Azuren olemassa olevia työkaluja (PowerApps, Power Automate, Logic App, SharePoint, Power BI, Azure SQL, Cognitive Services, Dataverse). Vapaa-aikanaan Timo pitää blogia, jossa hän esimerkkien avulla käy läpi tapoja, joilla organisaatiot voisivat tehokkaammin hyödyntää Office 365:n ja Azuren ominaisuuksia ja palveluja.
Mikko Koskinen, Sulava
Mikko työskentelee ratkaisualuearkkitehtina Sulavalla liiketoiminnan tuottavuus osa-alueella keskittyen Power Platform ja Copilot ratkaisuihin. Asiakkaiden projekteissa hän toimii yleensä ratkaisusuunnittelijana ja arkkitehtikehittäjänä, minkä lisäksi hän on mukana Sulavan Power Platform ja Copilot laajennosten ratkaisuiden ja liiketoiminnan kehittämisessä.
Mikon vastuullansa ovat erityisesti räätälöintiä ja laajennoksia vaativat ratkaisut ja liiketoimintaprosessien automatisointi. Mikon tekniseen osaamisalueeseen kuuluvat Power Platformin sovellus- ja automaatiotuotteet, Copilot extensions, SharePoint, sekä Azuren integraatio ja AI-palvelut.
Silja Häikiö, Midpointed Oy
Silja toimii modernin työn senior-konsulttina ja asiakkaiden työtapojen muutoksen tukena Midpointedilla. SharePoint-kokemusta hänellä on 15 vuotta ja intranet-projekteja on takana useita kymmeniä. Hoasin intranet-projektissa Silja toimi projektipäällikkönä.
Silja on parhaimmillaan työ- ja viestintätapojen muutosprojekteissa, joissa suunnitellaan alusta asti huolella, miten kaikki ihmiset saadaan muutokseen mukaan. Siljalla on vahva tausta organisaatioviestinnästä. Uransa alusta asti häntä on kiinnostanut se, miten työskentelystä ja viestinnästä tehdään mahdollisimman sujuvaa.
Sanna Agullana, Helsingin seudun opiskelija-asuntosäätiö Hoas
Sanna on toiminut digitaalisen palvelukehityksen parissa vuodesta 2004. Viimeiset viisi vuotta hän on tehnyt töitä paremman digitaalisen asiakaskokemuksen eteen Helsingin seudun opiskelija-asuntosäätiössä eli tutummin Hoasilla. Tänä aikana talossa on uudistettu paljon pientä ja suurta chatboteista, intraan, verkkosivuihin ja toiminnanohjausjärjestelmään.
Sannalle tärkeää on luoda helppokäyttöisiä, kauniita ja saavutettavia palveluita, jotka tavoittavat kohderyhmänsä heille tutuimmissa ja turvallisimmissa kanavissa. Uudistus- ja kehitysprojekteihin hän pyrkii innostamaan mukaan työkavereitaan yli tiimi- ja osastorakenteiden.
Humanistina hänen katseensa kehitystyöhön on laaja-alainen ja ihmisläheinen. Kohderyhmän tuntemus, oikea-aikainen viestintä, kiinnostavat sisällöt, tehtävään sopivat teknologiavalinnat ja sitoutuneet kumppanit ovat avaimia onnistuneeseen palvelukehitykseen.
Kaisa Pelkonen, Helsingin kaupunginteatteri
Helsingin Kaupunginteatterin viestintäpäällikkönä työskentelevällä Kaisa Pelkosella on yli kahdenkymmenen vuoden kokemus viestintä- ja markkinointitehtävistä maan suurimmassa ammattiteatterissa. Hänen vastuualueisiinsa kuuluvat sisäinen viestintä ja mediaviestintä.
Erityisellä intohimolla Kaisa suhtautuu sisäiseen viestintään, jonka merkitystä organisaation menestykselle ei voi liikaa korostaa. Omat vaatimuksensa HKT:n sisäiselle viestinnälle ja modernin teknologian käyttöönotolle asettaa se, että reilun 300 hengen työyhteisössä suurin osa tekee työnsä muualla kuin päätteen äärellä ja ison osan henkilökunnasta muodostavat freelancerit. Lisäksi teatteriohjelmiston tuotantoprosessin suunnittelu-, harjoitus- ja esitysvaiheessa vaihtelee jatkuvasti noin 30 teatterituotantoa, joiden viestinnän ja yhteisöllisyyden tukeminen on ensiarvoisen tärkeää koko teatterin toiminnalle.
Kaisa on vienyt onnistuneesti läpi kaksi suurta organisaation sisäisen viestintäkulttuurin muutoshanketta, ensin Atlassian Confluence -alustaisen yhteisöllisen intranetin 2015 ja keväällä 2024 käyttöönotetun uuden moderniin SharePointiin rakennetun intran, jonka mukana sisäisen viestinnän käyttöön valjastettiin myös joukko muita Microsoftin työkaluja.
Tiia Välttilä, Meltlake
Tiia on modernin työn seniorikonsultti ja ja viestinnän ammattilainen, joka auttaa asiakkaitaan työtapojen muutoksiin ja työyhteisöviestintään liittyvissä projekteissa. Hänellä on vahva tausta sisäisessä viestinnässä sekä muutoksenhallinnassa – ennen konsulttipolkuaan hän työskenteli viestintäpäällikkönä ja tiedottajana neljässä eri pörssiyrityksessä. Hänellä on myös erinomainen ymmärrys siitä, miten M365-teknologia valjastetaan sujuvoittamaan työarkea.
Tiia on parhaimmillaan työyhteisöviestinnän ja muutoksenhallinnan projekteissa, jotka hän toteuttaa loppukäyttäjä, ei teknologia edellä. Hän pitää projekteissaan käyttäjän äänen kuuluvilla ja mutkattomamman arjen keskiössä, oli kyseessä intranetuudistus, digityöympäristön ja -taitojen kehittäminen tai tekoälyn käyttöönotto.
Mika Vahala, KEHA-keskus
Mika on ollut valtion palveluksessa 80-luvun alun TTKK-opiskeluajoista lähtien erilaisissa tietohallinto- ja kehitystehtävissä. 2010 Mika jatkoi Tiehallinnosta uuteen aluehallintoon ja siellä edelleen 2015 perustettuun KEHA-keskukseen, joka palvelee 15 alueellista ELY-keskusta ja 15 TE-toimistoa.
KEHA-keskuksessa Mika on vastannut 8000 käyttäjän ja 31 viraston yhteisestä digityöympäristöstä, johon luetaan kuuluvaksi sekä 365-alustan palvelut että Kameleon-asiakirjapohja-automaation palvelut.
Viimeksi Mika on toiminut projektipäällikkönä digityöympäristön uudistamisprojektissa, jossa tavoitteena oli saada lähes kymmenvuotiasta 365-ympäristöä tämän päivän tasalle ja samalla kehittää myös henkilöstön digityöympäristöosaamista.
Seuraavan kahden vuoden aikana edessä on jälleen useita merkittäviä digityöympäristöön vaikuttavia valtion organisaatiouudistuksia, joissa Mika tulee myös olemaan mukana katsomassa digityöympäristöjen perään.
Emma Klén, Sulava
Emma valmentaa ihmisiä ympäri maailmaa tekoälymuutoksessa käyttämällä ihmiskeskeistä lähestymistapaa. Tekoälyvalmentajana hän uskoo, että uteliaisuus, rohkeus ja yhteistyö ovat olennaisia ihmisten luovan potentiaalin vapauttamiseksi, joka on ollut tietotyössä piilossa vuosikymmeniä.
Emma tuottaa inspiroivia, käytännöllisiä ja rentoja sessioita ja puheita auttaakseen ihmisiä oppimaan vuorovaikutusta tekoälyn kanssa, jotta työstä tulee sujuvampaa ja liiketoiminnasta parempaa. Lisäksi hän toimii The Digital Neighborhoodin Copilot Adoption Service (CAS) jatkuvassa kehityksessä palvelumuotoilijana, ja johtaa Sulavan Copilot Modern Work -konsultteja ohjaamalla toimituksia. Jos tekoälymuutos pitäisi tiivistää yhteen lauseeseen, Emman mielestä se olisi: ”Kyse ei ole siitä, onko tekoäly valmis meitä varten, vaan olemmeko me valmiita ottamaan tekoälyn vastaan.”
Reetta Lehto, Työeläkevakuutusyhtiö Varma
Reetta on Varman viestintäpäällikkö ja toimii myös IT ja digitalisaatio -toiminnon viestintäpartnerina. Partneriroolin vuoksi Reetalla on kokemusta intran ja muun digitaalisen työympäristön kehitystyöstä, ja tuoreeltaan tukiälyn käyttöönoton ja tekoälyn eettisten ohjeiden viestintäprojekteista. Strategisen viestinnän suunnittelun ja toteutuksen lisäksi Reetta kehittää Varman työyhteisöviestintää, sosiaalisen median kanavia ja monimediaisia sisältöjä. Reetta on sitoutunut luomaan yhdenvertaista työyhteisöviestintää, joka tukee tiedonkulkua ja yhteisöllisyyttä, jossa jokainen voi kukoistaa etänä tai konttorilla.
Ennen Varmaa Reetta teki monipuolisen urapolun Yleisradion tv-ohjelmatuotannosta, Design-osaston esihenkilö- ja projektipäällikkö- sekä ohjelmakehitystehtävistä, HRD-tiimin some- ja verkko-osaamisen koulutusasiantuntijaksi.
Timo Ruohonen, UPM Raflatec
Timolla on 20 vuoden kokemus UPM Raflatacin Tampereen tehtaan eri prosesseista ja järjestelmistä. Timo on innokas kansalaiskehittäjä ja datan visualisoija, jonka intohimona on ollut viedä uusia työkaluja tehdaslattialle ja helpottaa näin operaattoreiden jokapäiväistä työtä ja kommunikaatiota eri sidosryhmien välillä.
Katri Valtari, Sulava
Katri Valtari johtaa Sulavan koulutusliiketoimintaa.
Janne Suominen, Microsoft
Janne johtaa Power Platform -ratkaisumyyntiä yrityksille Microsoftilla.
JP Wirta, Fingertip
JP Wirta on uranuurtaja tietotyön johtamisen kehittämisessä. Nykyisellään hän toimii kasvun luojana yrityksessä Fingertip, jonka saman niminen Power Platform ratkaisu varmistaa, että johtajille keskeiset asiat saadaan hoidettua yhdessä hyödyntäen Microsoft Teams ja M365 palveluita.
Jo parin vuosikymmenen ajan JP on toiminut yhden miehen koelaboratoriona nykyaikaisen, paikkariippumattoman työn teon ja johtamisen saralla. Aiheen ympärillä hän on ratkonut mitä moninaisimpia haasteita kaiken kokoisissa yrityksissä ja organisaatioissa. Nykyisellään pääasiallinen kohderyhmä ovat johtoryhmät ja heidän toimintamuutoksensa tarpeet uudistuvassa maailmassa.
Markus Rautio, Advania
Markus toimii Advania Finlandin Power Platform liiketoiminnan tuotantopäällikkönä ja tuoteomistajana. Markuksen vetämä tiimi rakentaa moderneja Power Platform toteutuksia hyödyntäen myös kattavasti M365- ja Azure kyvykkyyksiä.
Erikoisosaaminen Markuksella keskittyy monipuolisesti Power Platform -palveluiden ja Azuren AI kyvykkyyksien hyödyntämiseen osana moderneja data-arkkitehtuuri ratkaisuja.
Heikki Hakala, Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu
Heikki toimii ICT-tukihenkilönä tietohallintopalveluissa Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulussa Xamkissa. Hän on itseoppinut low-code kehittäjä, jonka tarkoituksena on helpottaa ja automatisoida työyhteisön arkea. Useat tuotannossa olevat ratkaisut ovatkin tuoneet helpotusta tietohallintopalveluiden / ICT-tuen arkeen, kuten viimeisimpänä kilpailutuotos.
Heikki vastaa tietohallintopalveluiden sisäisestä Power Platform kehitystyöstä oman työnsä ohessa. Parhaimmillaan Heikki on omaperäisten ja toimivien ratkaisujen työstössä. Tiimikavereilta kysyttäessä Heikki on ystävällinen ja avulias ”ropellipää”, joka nauttii kun saa helpottaa työyhteisön työtaakkaa kekseliäillä ratkaisuillaan. Tiimiläiset tietävät, että Heikiltä saa vastauksen kysymykseen kuin kysymykseen.
Miika Pouttu, Konecranes Finland Oy
Miika on työskennellyt Konecranesilla yhdeksän vuoden ajan. Ura alkoi uusien laitteiden toimitusprojekteista ja on siitä suuntautunut vahvemmin erilaisten kehitystehtävien pariin huolto- ja varaosaorganisaatioissa. Tutuksi ovat tulleet tuotehallintaan, verkkokauppaan sekä mobiilisovelluksiin liittyvät ratkaisut.
Tätä nykyä Miika johtaa kehitystiimiä, joka rakentaa ketterästi sovelluksia satamahuollon ja varaosamyynnin tiimien tarpeisiin. Päätyökaluina toimivat PowerApps, Power Automate, SharePoint, Power BI sekä Dataverse.
Timo Pantsari, Sponda
Chief Technology Officer
Marjo Tuominen, Raute
Manager, Warehouses, Delivery Control, Packing and Shipping
Riku Viikilä, Raute
Delivery Project Manager
Petri Säkkinen, twoday
Petri toimii twodaylla yksikön vetäjänä, vastuualueena Microsoft-pilveen pohjautuvat liiketoimintasovellukset ja modernin työn ratkaisut. Petrillä on 20 vuoden kokemus Microsoft-ekosysteemin parissa monipuolisissa konsultointi- ja johtamistehtävissä, punaisena lankana aina uusimpien pilviteknologioiden valjastaminen liiketoiminnallista arvoa tuottaviin ja käyttäjälähtöisiin toimintatapamuutoksiin.
Piia Eteläpää, Neova Group
Development manager
Saija Sihvonen, Moretime
Process Development Specialist
M365 JA POWER PLATFORM HPR 26.11.2024
8.15 Rekisteröityminen ja aamukahvit
Rekisteröitymispiste aukeaa. Aamukahvit tarjolla tapahtumapaikan aulatilassa.
9.00 Microsoft 365 ja Power Platform Hyvät, Pahat ja Rumat
Mitä tapahtuu kun AI kohtaa lowcode:n? Kuule kooste Microsoft 365 -palvelun ja Power Platform -alustan viimeisimmistä uudistuksista ja niistä saaduista kokemuksista – niin hyvistä, pahoista kuin rumistakin.
Juha Anttila, IITC, Vesa Nopanen, Sulava ja Terho Antila, Fortum
10.00 Case HUS: Copilot for M365 pilottimatka terveydenhuollossa
Onko tekoälystä auttajaksi terveydenhuollossa? Mitä HUSin Copilot-pilottimatka opetti tekoälyn mahdollisuuksista ja rajoitteista? Mitkä ovat seuraavat askeleet?
Mikke Bergström, HUS
10.30 Kahvitauko
10.50 Sali 1: Case Helsingin Kaupunginteatteri: Enemmän kuin intranet
”Lähdimme uudistamaan intraa, mutta saimme käyttöön paljon enemmän: yhtenäisen modernin työympäristön, joka palvelee tehokkaasti ja tasapuolisesti koko henkilöstöä.”
Kaisa Pelkonen, Helsingin Kaupunginteatteri ja Tiia Välttilä, Meltlake
10.50 Sali 2: Case Raute: Globaalin toimitusprosessin uudistaminen Power Platformilla
Power Platform mahdolllistamassa käyttäjälähtöisen sovelluskehityksen ja integraatiot.
Marjo Tuominen ja Riku Viikilä, Raute ja Petri Säkkinen, twoday
11.20 Tauko
11.30 Sali 1: Viestinnällinen varautuminen kriisiin
Viestinnän merkitys nousee esiin etenkin kriiseissä – oli ne sitten pienempiä tai isompia. Poikkeustilanteita täytyy harjoitella ja niihin tulee varautua, ja tätä voi tehdä monella eri tavalla. Suunnitelmien pitää kuitenkin olla valmiina, eikä niin että niitä aletaan miettiä siinä kohtaa, kun jokin menee vikaan.
Helena Immonen, kirjailija, viestinnän asiantuntija
11.30 Sali 2: Case Neova Group: Automaattinen luottotietojen tarkistus globaalissa ympäristössä
Kuinka Intranettiin upotettu Power Apps-sovellus automatisoi luottotietojen tarkistuksen ja kytkeytyy taustajärjestelmiin.
Piia Eteläpää, Neova Group ja Saija Sihvonen, Moretime
12.00 Lounas
13.00 Sali 1: Case Sponda: Copilot-tekoälyavustaja kilpailuedun kasvattamisessa
Miten onnistuu tuottavuuden lisääminen sekä asiakas- ja työntekijäkokemuksen parantaminen tuomalla generatiivinen tekoäly osaksi tietotyöläisten arkea.
Timo Pantsari, Sponda
13.00 Sali 1: Asiantuntijatyön vaatimukset muuttuvassa maailmassa
Miten asiantuntijatyön vaatimukset on ajansaatossa muuttuneet? Miten lowcode-kehittäminen ja pilvipalvelut ovat muuttaneet osaamisvaatimuksia? Miten tässä muuttuvassa maailmassa asiantuntijana oikein pärjää?
Timo Pertilä, Forward Forever
13.40 Tauko
13.50 Sali 1: Case Varma: Copilot käyttöönoton kokemukset
Miten Copilotin käyttöönotto sujui ja mitä opittiin matkan aikana? Tule kuulemaan konkreettisten esimerkkien kautta, mitä hyötyjä tekoälyn käyttöönotto toi varmalaisille. Lue lisää
Reetta Lehto, Varma ja Emma Klén, Sulava
13.50 Sali 2: Case KEHA-keskus: Digityöympäristö haasteiden edessä
Mitä koko ajan muuttuva valtionhallinto ja M365-teknologia ovat tarkoittaneet KEHA-keskukselle? Mihin suuntaan digityöympäristöä pitäisi kehittää ja mikä merkitys on automaatioilla, haulla ja dokumenttien hallinnalla? Entä ihmisten osaamisen kehittämisellä?
Mika Vahala, KEHA-keskus
14.30 Kahvitauko
14.50 Sali 1: Case Hoas: Moderni intranet, jota on helppo käyttää
Miten klassinen SharePoint Online -intranet kääntyy moderniksi intraksi, jota on helppo käyttää myös Teamsin kautta ja mobiilissa? Miten tämä saatiin onnistumaan ja mitä yllätyksiä matkan varrelle sattui?
Sanna Agullana Hoas ja Silja Häikiö, Midpointed
14.50 Sali 1: Copilot Studio ja laajennusten kehittäminen
Copilot Studio on olennainen työkalu M365 Copilotin laajentamisessa ja kustomoitujen bottien rakentamisessa. Millaisiin käyttötapauksiin kustomoituja Agentteja tai Copilotteja voidaan hyödyntää?
Mikko Koskinen, Sulava
15.20 Tauko
15.25 Esittelyssä Suomen parhaat Power Platform-toteutukset
Power Platform -toteutusten SM 2024 -kilpailun finaalissa ovat mukana:
The Lost Chapter – Power App peli muuttaa käsityksiä low-code kehittämisestä.
Markus Rautio, Advania
Fingertip – Hoida hommat yhdessä
JP Wirta, Fingertip
Paperiton ratkaisu työvälineiden tilaukseen.
Heikki Hakala, Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, Xamk
PoWRA Application – Sovellus työn riskien arviointiin työtehtävällä
Miika Pouttu, Konecranes
16.45 Power Platform SM-kisan palkintojen jako
Tuomariston valitseman voittajan lisäksi palkitaan myös yleisön suosikki.
Tuomariston jäsenet:
– Katri Valtari, Sulava Oy
– Juha Anttila, IITC
– Janne Suominen, Microsoft
– Timo Ruohonen, UPM Raflatac
– Terho Antila, Fortum
16.50 Get together
Verkostoitumistilaisuus tapahtumapaikan aulatilassa.
18.00 Tapahtuma päättyy
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Koulutuspaikka:
Solo Sokos Hotel Pier 4, Katajanokanlaituri 4, 00160 Helsinki
Ajankohta:
tiistai 26.11.2024
Hinnat:
Etuhinta 15.10.2024 saakka:
999 euroa /hlö + alv 225,5 %.
Normaalihinta:
1 095 euroa /hlö + alv 25,5 %.
Ilmoittautuminen sisältää osallistumisoikeuden tapahtumaan paikan päällä sekä esitysmateriaalit PDF-muodossa.
Ryhmäalennukset:
2 hlö -> 10 %
3 hlö -> 20 %
4 hlö tai enemmän -> 30 %
(Ryhmäalennukset lasketaan ilmoittautumishetkellä voimassa olevasta hinnasta)
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Laskutamme osallistumismaksun ilmoittautumisen jälkeen. Voit peruuttaa osallistumisesi maksutta vielä 30 vrk ennen tilaisuutta. Tämän jälkeen emme palauta osallistumismaksua, mutta voit vaihtaa tilaisuuden osallistujan tai siirtää osallistumisen seuraavaan tapahtumaan.
Microsoft 365 Hyvät, Pahat ja Rumat -seminaari (1 pv)
1 095 euroa /hlö + alv
26.11.2024, Solo Sokos Hotel Pier 4, Helsinki