Microsoft Copilot tekoälyn perusteet (3 h)
Yritysakatemia järjestää nyt koulutuksen:

Microsoft Copilot tekoälyn perusteet (3 h)

450 euroa /hlö + alv

04.09.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 13 elokuun, 2024 Sampo Korppoo

Sosiaalinen media , Tekoäly , Viestintä

Generatiivinen tekoäly tehostaa tutkitusti esimerkiksi tekstin tuottamiseen, viestintään ja tiedon hankintaan liittyviä työtehtäviä. Microsoft Copilot tuo tekoälyn integroidusti saataville Microsoft 365-sovelluksiin. Miten voin kirjoittaa nopeammin myyntiraportin Wordillä? Mitä päätettiin palaverissa, johon en ehtinyt osallistua? Miten luonnostelen nopeasti PowerPoint esityksen seuraavaan palaveriin? Mitkä ovat Excel-taulukon tärkeimmät pointit? Millainen on toimiva syöte tekoälylle ja miten erilaisia tehtäviä kannattaa lähestyä tekoälyn avulla? Nyt tämä kaikki myös selkeällä suomen kielellä (pl. Excel). Microsoft M365 Copilot on tukenut suomen kieltä 29.4.2024 alkaen.

Tässä koulutuksessa käymme lävitse erilaisia käytännön skenaarioita, joilla voit ottaa Microsoft Copilot tekoälytoiminnallisuudet tehokkaasti käyttöön. Koulutuksessa otetaan loppukäyttäjän näkökulma, mitä toimivilla syötteillä ja voimakkaalla tekoälyllä tutuissa sovelluksissa saadaan aikaan. Käymme myös lävitse hieman generatiivisen tekoälyn perusteita, joten ennakkotietoja koulutukseen ei tarvita.

Koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka pohtivat Microsoft 365 Copilot käyttöönottoa ja haluavat saada ymmärryksen siitä, mihin ja miten sitä voi käyttää tai ovat jo Copilot käyttäjiä ja haluavat oppia lisää.

Kouluttaja
Jani Teerioja
, Tieto- ja teknologia-asiantuntija FM, DI, KTM, Suomen Ammattipuhujat / Mediabot Oy
Jani Teerioja on erikoistunut generatiivisen tekoälyn kouluttamiseen ja konsultointiin. Janin tausta on tekninen, mutta koulutuksissa on tärkeintä selkeys, kansantajuisuus ja havainnollistavat esimerkit. Jani on koulutukseltaan FM, KTM ja DI. Uusia teknologioita ja näkökulmia teknologioiden soveltamiseen jo kolmelta vuosikymmeneltä.

Asiakaspalautteita Janin koulutuksista:
”Kokonaisuudessaan hyvä ja erittäin ajankohtainen setti. Kouluttaja oli selkeä ja aiheet jaksottuivat sopivassa suhteessa esimerkein ja muun materiaalin kesken. Kuuntelin siis jälkikäteen. Olisin kaivannut tieteellisten tutkimusten maininnan yhteydessä tiedon, missä ja kuka tutkinut. Slideissa ko. asiat oli kirjoitettu mutta puheessa mainittiin useamman kerran tieteellisesti osoitettu, mutta taustat jäivät sanomatta. Kiitokset!”
Tekoälyn perusteet ja sovelluskohteet, 8.12.2023

”Osallistuin aiemmin Tekoälyn perusteet ja sovelluskohteet koulutukseen, joka herätti hyvinkin paljon ajatuksia. Tekoälyn tietoturvan ja tietosuojan perusteet oli mielestäni hyvä ja looginen jatkumo aiemmalle koulutukselle. Jani kertoo ja näyttää asiat käytännönläheisesti ja hyvin ymmärrettävästi, toimii.”
Tekoälyn tietoturvan ja tietosuojan perusteet, 15.12.2023

• Mikä on generatiivinen tekoäly?
• Tekoälyn plussat ja miinukset
• Microsoft Copilot 365 yleisesti
• Tietoturva ja tietosuoja
• ChatGPT Plus vs. Microsoft Copilot
• Toimivien syötteiden perusteet
• Copilot Chat käyttö
• Käyttötapaukset ja esimerkit Word
• Käyttötapaukset ja esimerkit Powerpoint
• Käyttötapaukset ja esimerkit Excel
• Käyttötapaukset ja esimerkit Outlook
• Käyttötapaukset ja esimerkit Teams
• Ohjeita ja vinkkejä

Etäkoulutus

04.09.2024, klo 9:00-12:00

/hlö + alv 25,5 %. Koulutus ja materiaalit sisältyvät hintaan.

Estyneen tilalle voidaan vaihtaa toinen osallistuja kuluitta. Peruutuksesta ja 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä muutoksista veloitetaan toimistokuluina 15 % koulutuksen hinnasta. Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä peruutuksista tai peruuttamatta jätetystä ja käyttämättömästä koulutuspaikasta veloitetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.

Varaamme oikeuden muutoksiin, ja siirtää jo sovittuja lähikoulutuksia myöhempään ajankohtaan, tai muuttaa etäkoulutuksiksi. Koulutus saattaa siirtyä tai peruuntua mm. viranomaismääräysten vuoksi, tai vähäisen osallistujamäärän vuoksi. Muutosten osalta tiedotamme osallistujia erikseen.