Toimittajaverkoston johtaminen (2 pv)
Aalto EE järjestää nyt koulutuksen:

Toimittajaverkoston johtaminen (2 pv)

1 690 euroa /hlö + alv

1 690 EUR

12.-13.09.2024, Online-toteutus , 15 elokuun, 2024 Sampo Korppoo

Johtaminen , Markkinointi

Toimittajaverkoston hyvällä johtamisella saavutetaan parhaimmillaan merkittävää kilpailuetua. Yritysten kilpaillessa parhaista ulkoisista resursseista, mm. houkuttelevuuden merkitys kasvaa.

Jaksolla perehdyt käänteiseen markkinointiin, toimittajien valintaan, yhteistyöhön, suorituskyvyn johtamiseen sekä kehittämiseen. Syvennät osaamistasi ja luot onnistumisen edellytyksiä toimittajien kanssa tehtävään yhteistyöhön ja ymmärrät myös yhteistyöhön liittyviä mahdollisia riskejä. Löydät uusia näkökulmia ja toimintatapoja kasvun ja kilpailuedun saavuttamiseksi toimittajaverkostoa hyödyntäen.

– Houkuttelevuus ja käänteinen markkinointi
– Toimittajien ja kumppanien järjestelmällinen valinta ja suorituskyvyn johtaminen
– Toimittajat innovaatiotoiminnassa
– Toimittajien kehittäminen

12.–13.9.2024

1 690 euroa
/hlö + alv 25,5 %.

Mikäli Asiakas peruuttaa osallistumisensa valmennusohjelmaan 15-21 vrk ennen valmennusohjelman alkua, veloitetaan Asiakkaalta 20 % Palvelun hinnasta. Peruutuksen tapahtuessa 8-14 vrk ennen valmennusohjelman alkua, veloitetaan Asiakkaalta 50 % Palvelun hinnasta. Jos peruutus tapahtuu tämän jälkeen tai peruutusilmoitus jää kokonaan tekemättä, veloitetaan Asiakkaalta koko osallistumismaksu.