Ymmärrä 25,5 % arvonlisäverokannan vaikutukset taloushallintoon (3 h)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Ymmärrä 25,5 % arvonlisäverokannan vaikutukset taloushallintoon (3 h)

600 euroa /hlö + alv

06.09.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 1 elokuun, 2024 Sampo Korppoo

Taloushallinto ja verotus

Ymmärrä 25,5 % arvonlisäverokannan vaikutukset taloushallintoon

Suomen hallitus on päättänyt nostaa yleistä arvonlisäverokantaa 24 prosentista 25,5 prosenttiin 1.9.2024.
Tämä muutos ei ole pelkästään prosentuaalinen korotus; se vaikuttaa laajasti yritysten ja yhteisöjen taloushallintoon, ja sen vaikutukset ulottuvat jokapäiväisestä kirjanpidosta strategiseen suunnitteluun.

Mitä asioita arvonlisäverokannan muutoksessa pitää huomioida?

Tervetuloa mukaan!

Hyödyt
Aamupäivän aikana saat tietoa mitä asioita arvonlisäverokannan muutoksessa pitää huomioida.

– yrityksen arvonlisäverotoimintojen hoitajat
– kirjanpitäjät
– laskenta-assistentit
– laskenta- tai talouspäälliköt
– controllerit
– yrittäjät

Kouluttaja:
Joonas Paavolainen
, Tax Manager, KPMG Oy Ab
Valmistuttuaan juristiksi vuonna 2008 Joonas on työskennellyt KPMG:n vero- ja lakipalveluissa arvonlisäveroasiantuntijana niin kotimaiseen kuin kansainväliseen arvonlisäverotukseen liittyvissä tehtävissä. Joonas on hyvin suosittu, arvostettu ja innostava kouluttaja.

8.50 Yhteyden avaus

9.00 Ymmärrä 25,5 % arvonlisäverokannan vaikutukset taloushallintoon

– Mitä verokantaa tulee soveltaa mihinkin myyntiin tai hankintaan?
– Miten huomioidaan ennakkomaksut, alennukset, hyvitys- ja korjauslaskut tai muut oikaisuerät?
– Aikaa kysymyksille

12.00 Tilaisuus päättyy

Etäkoulutus

6.9.2024, klo 8.50-12.00

Normaalihinta:
/hlö + alv 25,5 %.

Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille:
/hlö + alv 25,5 %.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.